Lütfen bekleyin..
DOLAR
31 Temmuz 2014, 08:19

Serhan Yavaş diziden neden ayrıldı? Adını Kalbime Yazdım

22 Ocak 2014, 08:38

Show TV'de Cumartesi akşamları 22.30'da ekrana gelen ve beğeniyle izlenen dizi "Adını Kalbime Yazdım"ın başrol oyuncusu Serhan Yavaş diziden neden ayrıldı?

Haberi okumak için tıklayın..
cansu
21 gün önce
ömerin gitmesi çok ama çok kötü öldu ama dizi devam etsin o olmasada öyleden sonra başlasın
cvihanA
116 gün önce
SERHAN LÜTFEN DÖNSÜN FİLMİN HİÇ HEYECAN VERİCİ BİR YANI KALMADI O GİDİNCE
ceylan
137 gün önce
fragmanda ilk ömeri gördüm izlemeye karar verdim ömerin diziden gidiceyini düşünmedim ama ömer gitti ben gider gitmez diziyi izlemeyi buraktım gitmeseydi keşke
hilal
141 gün önce
bence hiçte dogru olmadı ben artık izlemek bile istemiyorum dizinin baş kahramanı oydu oyunculuguda mükemmeldi sadece seyirci kaybettiniz
Mücahit
142 gün önce
Sevgili yönetmenler, yazarlar ve dizi deki emeyi gecen insanlara sesleniyoruz. Siz bize bir iyilik yapmadiniz bari biz size bir iyilik yapalim. Artik emeyinize yazik. Bosuna calismayin bu dizi üzerine. Bosuna yorulmayin. Siz izleyicileri salak saniyorsunuz. Can sikintisindan hala izler saniyorsunuz. ama yaniliyorsunuz yönetmenim. Dükkani kapatin abi.
Almanyadan sesleniyoruz
Ya ömer ya bitir
Burak
164 gün önce
Ben adını yazdım kalbime dönsün geri
hale
166 gün önce
Omer gitti dizi bitti
Funda
167 gün önce
Geri dönsün
azeri
168 gün önce
konus be mehmet helal olsun ya soylediklerine alkisliyorum seni vallahi
MEHMET
168 gün önce
sevgili dizi yöneticileri ve yazarları. Dizi henüz vizyona girmeden fragmanlarında Serhan Yavaş ı gördüğümde bu dizi tutar ve ailece izleyelim diye karar aldık ama 13.bölümde ölüm ile ömer karakterini diziden çıkardınız bu olmadı. ömersiz bu dizinin anlamı ve tadı kalmadı bunu bilin ve tutmaz diye düşünüyorum umarımda öyle olur.Ayarıca Leylanın ömer ölümünden sonra ki tavırları da ömere olan aşkını hiç hiç yansıtmıyor insan bir üzülür bir sıkılır...Sevgili senarist ve yapımcı abi bu işi ii yapıyorsun ama yanlış yapıyorsun başrol oyuncusunu aldın ve kaybettin.Sana bir tavsiye vereyim mi gerçekten sen ömer ve leylanın sevdasını yazarken bu ikilinin aralarındaki ilişkiyi yani kara sevdayı vizyona aktarırırken liseli aşıklar gibi yansıttın ve bu dizilerdeki süreleri fazlaca uzattığın için bu bir bıtkınlık vereceğini düşündüğün için bu zaten fazla gitmezdi diye ömer yazık ettin.Bu karakterdeki bir başrol oyuncusu ve karakteri daha ii oynatabilirdin diye düşünüyorum. Ama önemli değil insan kaybettikçe kıymetini anlar bazı şeyleri.sende anlayacaksın...yine 13 bölümlük keyif için emeğinize sağlık bu dizi benim ve ailem için bitmiştir...eleştiri benim nezdimde bir lutuftur. mehmet malatya
efe
170 gün önce
dizi sadece ömerle güzeldi başrol oyuncusunu çıkartmak çok saçma diziye gerigelmese bu dizi yakında son bulur zaten..
efe
170 gün önce
bence çıkmasa seyirci kapasitesiniçok az yaptı dizisadece ömerle güzeldi
cemile
171 gün önce
o zaman niye adını kalbime yazdım oldu dizinin adı .ömer ile leyla aşkı devam etsin...ömer gelsin.nasıl bir dizi ya başrol oyuncusu ölürmü.dirilsin gelsin...:::::)))
isim
181 gün önce
ilk başta çok heycan doluydu ömerin ölmesini hiç beklemiyorduk :)
isim
181 gün önce
ömerin filimden çıkması ve leylanın hiç ağlamamasını anlam veremedim sanki leyla ömeri sevmiyordu ama flime NASIR KARAKTERİ GİRDİĞİ İÇİN bence sevenlerini nasıl kaybettiyse öylede alacak şimdiden heycan başladı inanmaya bilirsiniz ama 14 bölüm fragmanı çok kez açılüm cok güzel bep izliyorum o bönçe izleyin arkadaşlar
ayse
183 gün önce
Ne sacma oldu omer ile leyla uzerineydi bu dizi omerin olmesi leyladan cok dicleyi uzdu cok sacma bir senaryo oldu yavas yavas kopuyorum diziden
gulten
183 gün önce
Bence dizinin icine ettiniz kusura bakmayin biz inanmamistik onun oldugune cunku dizinin hic tadi kalmadilutfen geri getirin o karizmatik adami
galeto
184 gün önce
:-(
galeto
184 gün önce
Bende cok ama coooooook üzüldüm ne diyeimki ben size olmadı böyle arkadas hakınız öktü bizi böle kırmaya üzmeye é inde birsey söylijem ne Ektyiseler onu bileşenler.akılı olun üstünüzü basınızı yırtmayın ömeri bize verin güzel kardeşlerim
Enes Eroğlu
185 gün önce
Adını Kalbime Yazdım Serhan Yavaş (Ömer) ölünce tadı kalmadı fazla keyif almıyorum artık ne biçim seneryo bu
gamze kuğu
185 gün önce
ama yinede izliyorum adına kalbime yazdım'ı
gamze kuğu
185 gün önce
keşke ölmeseydi tekrar girme ihtimali olsa
yaren
185 gün önce
Cok sacma aslada izlemem o filmi basrol cikarsa filimden o filim izlenmez
Sebnem
186 gün önce
Bence Omer olmedi.Diziye yeniden donecek.Bunu Leyla bi de Kadir biliyor ola bilir.O yuzden ikisi de cok ta uzulmuyor.
ebruu
186 gün önce
leyla ayrıldıklarnda kendını paralamıstı yanı ölünce bı kez agladı unuttu masallah.. cidden cok enteresan bır senaryo. diziye izleyiciyi ceken zaten serhan yavas tı...
hatice
186 gün önce
Ama olmazki sanki simdi cok tadi cikiyo bence geri gelmeli
serpil hazal ezgi gürkan
186 gün önce
ömer karateri diziden çok erken ayrıldı bukadar erken ayrılacatısa keşke hiç girmeseydi onun la dizjle merak ediyorduk sonunu hiç olmdı diziden ayrılması
merve
186 gün önce
Dizinin konusu ömer ve leyla üzerineydi diziden çıkmasına anlam veremedim ve dizinin hiçbir tadı kalmadı artık.
burcu
186 gün önce
ne kadar saçma baş rol oyuncusunun ölmesi,izleyenleri salak yerine koyuyor bu dizi yapımcıları..ben dizinin sona erdiğini farzediyorum.
Elif
186 gün önce
Bence ayrilmamaliydi basrol onundu
kizgin izleyici
186 gün önce
Bizde diğer yorum yapan arkadaslara katiliyoruz biz dizi geç saate alınmasına rağmen takip ediyorduk artık seyretmeyi dusunmuyoriz
fatma
186 gün önce
Ömrr yoksa bende izlemiyorum bu diziyi
adem
186 gün önce
bu dizide ömerin bir duruşu ve karizması vardı o da diziyi bence zirveye taşıyordu...ben diziden artık tat almıyorum...artık izlemiyorum
onsuz olmaz
186 gün önce
Basrol oyuncusunub bu sekilde olmasi cok sacma izliyorum ama pek tadi yok ama ilerleyen bolumlerde bence geri donus yapabilir.
se
186 gün önce
ömer gidince olmamış. leyla ne çabuk unutmuş. bu dizi biter....
sevil
186 gün önce
bende izlemiyorum leyladan görüntü bile yok bu nasıl başrol bitmiştirrr yada ömer dönsün zaten cenazede bi tuhaftı kimse yas tutmadı
hakan
186 gün önce
bende bu diziyi izlemiyorum artık dizideki oyuncularda bile bi kopukluk var yaaa leyla ömeri nasıl bukadar çabuk unutur ayrıldığında daha çok acı çekiyodu saçma izlemiyorum
armagan
186 gün önce
Ömer icin izliyordum ama artik izlemiyicem
selin
186 gün önce
dizi benim icin bitmistir
Zeynep
186 gün önce
Filmin artık işi bitti serhan bey neden çıktıı
aysen
186 gün önce
dızı benım ıcın artık bıttı ve bu herkes ıcın gecerlı olacaktır
oguzhan
186 gün önce
bu dizi ömer için izleniyo.ömer çıktıysa film finale yaklaşır.
Ayse
186 gün önce
Bencede serhan yavaş diziye donsun yoksa dizinin tati yok...
cerenn
186 gün önce
ne kadar saçma başrol oyuncusu daha gelişme bölümüne geçemeden öldüü
ismail
187 gün önce
ömerin cıkma sı çok kötü oldu
bengu
187 gün önce
bende bayiliyorum haklisin mukemmel bir oyuncu ona hersey yakisyo ama dizidede olsa ona olum yakismiyo yuce rabbim onu korusun ve uzun omurler versin bidaki seferede insallah ayn unutulmaz gibi guzel bir dizide yer alir en kisa zamanda insallah bekliyorum
ben fransadan incilay
187 gün önce
Bence serhan yavas taaaa en basinda boyle olmasina itiraz etseydi belki filmin senaryosu degisebilirdi ben serhan yavasin oyunculugunu cok begeniyorum hele hele unutulmaz dizisini hala seyrediyorum eda ve harun askina bayiliyorum hele edaya bakisi mukemmel bence ikisi tekrar bir projede yer alsinlar cunku bir birlerine cok yakisiyolar
yeliz
187 gün önce
oyunculara diyecek sozum yok ama o dizi serhan yavassiz olmaz asla filmin tadini kacirdilar
filiz
187 gün önce
ya kardesim bence arkadaslarim son derece haklilar dizinin basrol oyuncusu cikartilirda dizinin ozelligimi kalir hic serhan yavasin butun filmlerini begeniyle izliyorum son derece karizma bir oyuncu kendisini cok begeniyorum ask filmlerini mukemmel ceviriyo bencede ya diziye geri donsun yada en kisa zamanda onu guzel bir projeyle tekrar ekranlarda gormek istiyorum
özlem
187 gün önce
bence saçmaladılar herkes bu diziyi leyla ve ömer için izliyo bunlarda ömeri öldürüyo saçmalıga bak kim izler artık bu diziyi.....
sena
187 gün önce
ömerin siziden ayrılması hiç güzel olmadı serhan yavaş geri gelmezse zaten bu dizi biter...
fınal yakındır
187 gün önce
Basrol oyuncusu dızıden cıkar mı?Fınal yakındır.Ben serhan yavas ıcın ızlıyordum.Benım ıcın dızı bıttı.
selin
188 gün önce
bence kötü oldu ben o öldükten sonra diziyi izlemiyorum
buket_burak_58@hotmail.com
188 gün önce
Hiç iyi olmadı bu dizinin reytingini de etkiler.Zaten ömerle halilin leyla icin çekişmesi filmi izleten şimdi ne olur bilemem ama böyle olmamalıydı.
bayram
188 gün önce
Bunun boyle olacagini bilseydim izlemezdim
merve
188 gün önce
serhan filmden neden ayrildi ki simdi ne olacak bakalim kim kimi oldurecek kim kiminle evlenecek ortada dort kadin var belli degil keske tekrar filme girse biryerlerden cikip gelse filmde ne guzel olur neyse devemina bakalim
ayse
188 gün önce
Ömer lutfen diziye donsun o yoksa bizde yokuz
leyla
189 gün önce
bence omerim olmesi cox yanlis
oldu.Bumdan sonra leyla halil aksi olursa dizinon reyyimki azalir
filiz
189 gün önce
saçma oldu final yakındır
Ali Boran
189 gün önce
bence film gayet güzel ilerliyor arkadaşlar hem dizinin küçük ağası kadir in oyunculuğunu da es geçmeyelim dizideki herkes mükemmel rollerini yapıyorlar diz tek kelimeyle mükemmeeel
serhan yavaş
189 gün önce
arkadaşlara katiliyorum ömer bozbey yoksa dizi de yoktur bizim icin serhan yavaş dizisiz olmaz başrol oyuncusu diziden çikartilamaz boyle bi saçmalik olmaz arkadaşim biz ömer bozbeyi geri istiyoruz dizi de.......
keser
189 gün önce
ömer yoksa bizde yokuz. ömeri geri istiyoruz.. !!!!!!!!!!!
Songül Tanrıkulu
189 gün önce
TAKİP ETTİĞİM TEK DİZİ VE AYNI HEYECANLA DEVAM EDİYOR BENCE....ÇÜNKÜ SENARYO VE BÜTÜN OYUNCULAR MÜKEMMEL
mehmet
189 gün önce
Bosroldeki oyuncu ayrildimi kusura bakmayin bufilmden bisey cikmaz tuzsus yemek gibi
ada
189 gün önce
ömer yoksa bizde yokuzzzzzzzzzzzzzzz
ece
189 gün önce
çok saçmalamışlar dizinin başrol oyuncusu çıkarılır mı
mechul
189 gün önce
serhan gitti dizi bitti bizim için iyice saçmaladılar
cihan
190 gün önce
ömer yoksa filimde yok artık
hakan
190 gün önce
serhan için izlerdik bu filmi artık izlemiyoruzzzzz
sezgin
190 gün önce
abi baş rol oyuncusu diziden çıkartırılırmı yaaaa bu nebiçim bi anlayış
kader
190 gün önce
Diziyi yayindan kaldirmaniz ömer agayi diziden çıkarmanızdan daha iyi olurdu
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
Cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesini doğru buluyor musunuz?
bmV0aGFiZXJ5YXppbGltaS5jb20=